sdkfjldasfnlasdifj

Jag är trött.
Men ändå lite taggad på saker och ting.

Det var ett tag sen jag skrev något, så jag tänkte att det är bättre att skriva något litet än ingenting alls.
Min sommar kommer nog inte bli så lugn som jag hade hoppats, men det är något fint med det.
Den blir ju inte heller lika stressig som min höst/vår har varit och jag har lite mindre att fokusera på vilket betyder att det jag faktiskt gör blir bättre.

Och så hinner jag lägga fokus på sådant jag vill.
Som att måla, skriva, träffa vänner och kolla serier.
Har just börjat kolla på Pretty Little Liars, och har spenderat större delen av helgen att ta mig igenom säsong 1. I love it! Haha.

Någon mer som ser på det? :)

xo
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0