20 Juni 2013

Hej!
 
Idag är en fantastisk dag! 
Det går så bra för mig på jobbet, och en sån här bra dag har inte hänt sen i början av Januari!
Men äntligen börjar saker och ting falla på plats och jag kommer ihåg varför jag älskar att jobba här :)
 
Jag lyckades springa iväg på lunchen och hitta en klänning till imorgon, 
så nu ser jag bara fram emot resten utav dagen/kvällen.
Ska möta upp Nivonne efter jobbet på en ööööl, det var längesen det hände! (mer än 365 dagar sen nu..)
och sen ska jag hem, packa lite inför imorgon och sova haha.

Ska ju upp och köra till Älmhult sjukt tidigt imorgon.... Det vankas nämligen BRÖLLOP!! 
 
Men mer om det sen, 
ni får ha en trevlig kväll!
 
Puss och kraaaam
L

Kommentarer
Postat av: carolina

Ååh! Nivonne! Hälsa från mig till galenpannorna! :D <3

2013-06-21 @ 06:03:04
URL: http://acarolinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0