18 Juni 2013

Haha, det är så sjukt svårt att komma på vad man ska skriva som rubrik!
 
Så en uppdatering om vad som händer just nu;
 
För mig är det riktigt viktigt att börja fokusera på rätt saker, och för mig är det inte rätt tid att tänka på studier eller liknande just nu. Det har gått lite sämre för mig på jobbet de senaste månaderna och jag vill verkligen ligga på topp igen så försöker verkligen göra en nystart där. 
Och sen så håller jag just nu på att få en hälsosammare livsstil.
Jag har försökt såååå många gånger, men aldrig lyckats.
Denna gången så kommer jag lyckas.
Och eftersom jag nu skrev det så måste jag ju göra det också haha. 
Tänker inte se tillbaka på det här inlägget om ett år och önska att jag faktiskt gjort något. ;)

Så just nu brukar jag äta VÄRLDENS GODASTE och NYTTIGA frukost!!! 
Kan försöka posta någon bild imorgon...
Vill typ ha det nu för det är så jävla somrigt och gott!! 
 
Hahah.
 
Hoppas ni har en fin dag!' 
 
xo
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0