Up up and away.

I want to fly!

Nä men på riktigt. Kanske inte flyga som i att flaxa med mina armar medan jag hoppar ut från en klippa för att sen inse att det kommer sluta med ett plask och en kallsup.
Men prova mina vingar på annat sätt.

Har lite nostalgiskt gått igenom Naitais blogg från SB och kommit fram till att livet där var amazing MEN det finns något som sitter kvar som gör att jag är fruktansvärt glad att jag är hemma igen. Så att flyga iväg dit igen känns inte rätt.
Går och funderar på London, Australien och Paris men där har vi inte heller den drivkraften jag letar efter.
Åh jag önskar bara man kunde få en karta så man hade vetat vilket håll man skulle ha gått. Skattjakt?

Men men... det kommer väl. Får börja med att faktiskt skicka in mina ansökningsprov så kanske jag kan få lite svar på vart jag ska. Och om det inte funkar kan jag väl kolla vad en flygbiljett kostar... Någonstans ska jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0