Red Moon Rising

Hemma nu. Spenderat 24h i tystnad och det var det bästa gjort i mitt liv. Var på Åh stiftsgård som är ett av de vackraste ställena på jorden och har gått på retreat med Bibelskolan. Denna varade bara över en natt, men ska lätt på retreater igen! Inte för att det var något särskilt, eller så kanske det var just därför.
Nu ska jag kolla på Sherlock Holmes eller spela Uncharted 3. Har saknat att kunna spela på PS3t. Ska även fortsätta min stretchning, ligger ju efter några dagar. Har börjat stretcha varje kväll nu igen för att till slut kunna gå ner i split och spagat (den gång får jag inte ge upp förrän jag har klarat det!!) :)
Kämpar även för att komma igång med allt... Hah. Men jag är på väg! ;)

xoxo


ps. Rubriken? En sjukt bra (kristen) bok om hur sjukt fantastisk vår Gud är! :o


Kommentarer
Postat av: K

Maila mig ifall du vill snacka lite, du är ju för jävla söt :)

2013-01-22 @ 16:01:53
Postat av: Emmelie

Hej Linnea! va kul att du skrev :) Absolut!
Vi kan väl höras framöver ! Så får vi gå o ta en fika tycker jag ! :D

2013-01-23 @ 08:49:26
URL: http://emmelieess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0