Okej, lite då!

Var ju ett tag sen jag skrev nu (mindre än ett halvår i alla fall!), så tänkte kika in och få in ett snabbt litet inlägg. Så fort jag bråkat färdigt med min dator så ska jag ha tillgång till att kunna lägga in bilder och så, men så länge får ni stå ut med lite text och en och annan mobilbild.
Var på världens mest underbara läger i helgen, Mission Possible.
ÅH VILKEN FANTASTISK GUD VI HAR! <3
Fett taggad på livet just nu. Och sen så fick jag reda på en sak som jag precis höll på att skriva! hahahah... kom på att jag inte får säga något förrän efter fredag. x)
I alla fall så gjorde det att jag nu har bestämt mig för att faktiskt fylla i mina antagningsprov (var inte så sugen på att göra det alls) och följa det jag drömmer om att göra. Så värt ju.

Anywhoo, ska återgå till jobbet!
HA EN UNDERBART FIN DAG !

xoxo

Kommentarer
Postat av: Carrolainen

God brought us together, that's why I love him! :D <3
Låter som värsta kärleksförklaringen. Men jag älskar ju dig, finduslaaaaain! :D

2013-01-29 @ 22:41:06
URL: http://acarolinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0