Jadå!

Let's do this!
Jadå! Då var det på g igen då. Hahah jag och min blogg = Bli en liten glädjespridare on the interwebs! Så fort jag har tiden (when is THAT gonna happen?! -.-) så hade det ju varit göööödt att starta min youtubechannel igen, men so far får det bli ett inlägg här och var.
Ska hem idag och fixa mina antagningsprov till de utbildningar jag sökt - JA FINDUS HAR BESTÄMT SIN VÄG I LIVET (for now).
Då kanske jag kan passa på att övervinna min dators kärlek igen. Den hatar mig och jag hatar den equally much.
Om jag lyckas betyder det att jag kommer ha tillgång till att ladda upp bilder, göra videos, you name it igen vilket skulle bli LYCKA för mig!
Sååå om allt går som jag vill så kanske jag kan bli lite mer aktiv här och lite roligare och lite bättre och lite smartare när man ändå håller på. Det vore ju gött om man kunde få ordning på't haha!

Men nu blir det att återgå till jobbet, ska ta mig tusan få en KANON dag idag!
See ya later alligator. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0