Jag jobbar på det!

Ja, 
det är svårt att bryta obloggande vanor, men jag försöker!
Kanske borde update:a utseendet lite grann, funderat lite på att byta bloggportal, men det tjänar inget till haha. Så om jag orkar (hoppas inte på det, så får det bli en överraskning haha) så ska jag göra det.

Just nu spenderar jag tid i Skåne med Yvonne! Vi har hunnit äta både kakor, choklad (och frukt), så kommer väl behöva leva på vatten och havregrynsgröt nästa vecka. Men men, det är sjukt kul att äntligen få ses! Har ju inte träffat henne sen 10 juni typ. 
Idag blir det att åka till Malmö sen hem till Liwi och slutligen möta upp Sofie och Anna i Lund. Det är kul att få se ställen som man bara har hört om tidigare (t.ex. Yvonnes Omma :) )
Blev ju lite (och det lär bli ännu värre ikväll) Santa Barbara nostalgisk förut när jag kollade igenom gamla bloggar från SB, och vårt liv vi hade där. Jag kan inte bestämma mig för om det var klaustrofobiskt eller helt jävla awesome. 
 
När jag kommer hem på söndag så har jag tänkt att jag ska ta lite beslut gällande vart jag ska bo och vad jag vill göra härnäst. Har även tänkt mig att försöka få ordning på min dator så jag kan ha ett liv igen haha. Behöver få fixat med bilder från kamera och mobil, musik, vill göra fler paintvideos, vanliga videos, skriva musik, redigera foton etc. Så behöver verkligen att min dator vill vad jag vill.

ÅÅÅÅH! 
Jag har även köpt massa spel till "mitt" PS3 som jag vill hinna ta mig igenom! Är just nu nästan klar med Uncharted 3, som är sjukt nice. Både grafiken och uppdragen är awesome! Perfekta blandningen mellan problemlösning, springa runt och leta och att skjuta hihi
 
Jaja, nu ska jag packa ihop mig så att Yvonne inte blir sen till något... 

Ciaociao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0