7 Maj 2012

Jadå, idag blir det blogginlägg tack vare att Jenny var snäll och lånade ut sin andra dator till mig. Min dator har kollapsat igen! UNDERBART säger jag då som har saker på den som ska lämnas in snart. Och säg inte att jag inte har backat upp ordentligt för det har jag. Men jag hann inte backa upp en rough cut på ett videoklipp som inte var klart än...

I alla fall igår fick jag panik eftersom att datorn var en stor del i alla finals jag har, jag skriver alla låttexter på datorn samt hämtar inspiration där så det sög att inte ha tillgång till det igår. Försökte skriva något för hand, inte ens 5 h funkade... Ska skriva klart nu.

Sen ska jag kasta datorn i väggen...

Nä men jag är väldigt frustrerad nu och känner att allt ska hända på samma gång och att jag inte klarar av det för att jag inte kan och pallar enteeee. Men men ska göra allt jag kan för att få i ordning allt inför idag. Måste fixa en låt, byta om, ta med mig ombyte, packa ner mitt skissblock (inlämning), skriva klart min låt och spela för liwi. Sen så blir det fullt schema tills klockan halv åtta ikväll.

Underbart !

Så vi hörs imorgon. Förhoppningsvis är jag lite mindre sliten då.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0