5 Maj 2012

Goooood Förmiddag!

Idag fick jag skypa lite fort med Farfar och fick se hans nya lägenhet!! LYCKA :D

Har hunnit spendera morgonen med frukost, ett avsnitt the Secret Circle och en bildläxa. Så nu är jag nästan klar med min Drawing del av helgens plugg och kan då fokusera på songwriting och vocal tech :)) Härligt härligt! 
Nu ska jag ner på stan och plugga klart, sen blir det att fixa lite småsaker på stan. 
Försöker ju verkligen få ordning på alla saker hit och dit så att jag kan börja packa efter nästa vecka... Behöver ju veta var och hur jag ska få plats med allt haha.

Meeen, nu ska jag ta mig ut i solen en stund, måste ju passa på att njuuuta nu! :)

Ha det så fint, så hörs vi <3
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0