4 Maj 2012

God morgon mina vårfåglar! 
Hahah, idag är jag på glatt humör! :)
Ska nämligen på en väldigt trevlig ceremoni och ta emot President's Honor Roll certifikatet idag... Känns väldans bra må jag säga! :)))
Får vi ju bara hoppas att jag inte slarvar bort det sen ... xD

I eftermiddag ska jag med mina vänner ner på stan och ikväll blir det Indian Trading Furs spelning (några killar i min songwriting som precis släppt en skiva och ska ha spelning. Man ska komma utklädd i sitt inre djur! Could I resist that?! :)))

Har lite bilder från igår jag tänkte lägga in, men de kommer i eftermiddag.. Nu ska jag äta frukost och sen gå över till Tess och fixa med flygbiljetter :) 

xo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0