3 Maj 2012

Om det ändå vore lite lättare...
Hahah, nu på måndag har jag tre finals, på onsdag nästa vecka har jag "två" (jag lär väl göra klart web design på lektionen, trots inlämningen på söndagen). Vilket betyder att förutom att hela nästa helg består av körrep så kommer jag ha en enda final på finals week... :) 
Låter ju härligt! 
Fast det betyder ju att den här helgen kommer gå till plugg... Vilket inte är så bra eftersom många åker direkt efter graduation = sista lediga helgen för oss alla... 

Så det suger ju lite... tiden rinner ut och så känner man att det finns så mycket man måste hinna med :P

Jaja, jag tänkte försöka jobba undan lite grejer nu på morgonen, ev. ska jag till target i eftermiddag :)))
NEJ, jag ska inte köpa med mig sååå mycket grejer, jag ska bara fixa typ vaccumpåsar! :)
(Och nu tror jag att min bror tänker; NOG! Hade jag rätt? :))
Du lär ha rätt också i så fall haha... men ska försöka :P 
Börjar bli lite fundersam på hur det ska gå med packningen, vad jag borde skicka hem och så.. Men jag kan ju fixa allt sånt efter min "finals week". 

Kommer ju bli lite tråkigt att lämna folk här... men det var det ju när jag fick lämna folk i Sverige också. Så det är väl the circle of life :P Dock är jag fruktansvärt taggad på Svensk maaaaaat! Och att äntligen få träffa mina älskade svenska människor, stora som små! <3
Haha, morgonnovell, javisst! :)
Fast det blir ju kvällsnovell för er, så det funkar det, I guess. 
Ska ta tag i läxandet :)

Puss och kraaaam
Mitt första attempt på självporträtt, och förutom att jag ser lite skelögd ut med ögonen väldans nära och big ass lips så blev det väl bra haha :P Det här är min final i drawing, dock ska man göra ett självporträtt med personliga detaljer i. Mitt kommer bli chaos. Hahah :DD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0