26 Maj 2012

Hej mina kära vänner!
Ni får ursäkta min dåliga uppdatering men det är inte lätt utan dator & kamera... :( 
Är i alla fall snaaaart på väg hem, så då får ni träffa mig IRL istället haha ;)

Idag körde vi iväg Yvonne, Nina och Julia till LAX. När vi sagt våra hejdå åkte jag och Anna vidare och utforskade LA lite grann. Vi åkte fel två gånger, men det gjorde inget för vi hittade faktiskt ett Starbucks DRIVETHRU på vägen hahah. 
Sedan när vi väl hittade rätt så fick jag köpt mina converse + lite annat som jag velat ha :)) Så nu är jag typ klar med shoppingen, ska väl bara trycka ner lite presenter också haha.
Imorgon blir det pool & sol och sen förmodligen lite restaurangmys på kvällen :)

Vi hörs när vi hörs, och hörs vi inte så syns vii! :) Men ska försöka sno datorn minst en gång till ;)

Kram kram kram kram kram

Kommentarer
Postat av: micha

jag vet att Louisa har den minen för att hon saknar mig !! ;)

2012-05-27 @ 07:02:15
URL: http://memichaela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0