22 Maj 2012

Hej allihopa!
Förlåt för usel uppdatering men det har hänt så mycket på så kort tid att jag inte har kunnat stanna upp och tänka efter. Inte velat det heller. Idag sitter jag här utan varken Micha, Liwi eller Sofie och snart åker Carro också.
Känner mig mitt uppe i allt just nu, men tänkte försöka lägga in lite bilder från min helg.

I lördags så hade vi våran IBS lunch - blev som en skolavslutning liksom. Det var så skönt att sitta där bland alla mina älskade vänner jag fått här och känna att vi som grupp verkligen hänger ihop. När man blev uppropad för att hämta sitt diplom så hade man en högljudd hejarklack bakom sig! :) Älskar verkligen er, mina SB vänner <3
Efter att lunchen var klar så åkte jag, Yvonne och Amalia iväg för att handla inför söndagens våffelfrukost. Det slutade med att vi gjorde mat tillsammans och sen förfestade hos oss innan vi drog till San Pascual för en sista stor fest innan alla drog.
I söndags så hade vi vår efterlängtade våffelfrukost som blev hur bra som helst. Vi sa inga hejdå utan hade bara en riktigt rolig dag tillsammans. Började med att folk kom och fick äta våfflor. Under tiden hade vi en skattjakt då man skulle hitta små paket med kondomer som man sen fick utbytta mot en skatt. Man kunde också förtjäna skatten om man höll ett tal så det var några som gjorde det. Innan skattutdelningen så satt alla i en ring och så fick alla var sitt hjärta vi skickade runt. Man skrev något bra om personen i fråga så att alla nu fick ta hem ett hjärta fullt med gulliga kommentarer från alla här :) Sen blev då dags för den stora finalen. VATTENKRIG!
Alla som hittat en kondom eller höll ett tal fick en vattenballong i försprång och sen fick alla ta av de vi hade. Var så sjukt roligt!!!
Så härligt med en dag utan tårar, hejdå och endast umgänge! Jag och Amalia är fan bäst ! ;)
Igår hade vi en liten hejdåmyskväll med Micha, vi gjorde smält choklad & jordgubbar och nachos och bara pratade. Sa precis hejdå till henne nu, och det är faktiskt jobbigt att folk åker! Fast lite skönt också för desto fortare dem åker hem, desto fortare får jag komma hem och sen så är vi ALLA i Sverige! :D:D

Nu ska jag återgå till roliga saker så som packning, sortera kvitton, fixa datorn m.m. Flyttar ju ut imorgon! :P

Puss och kraaam

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0