17 Maj 2012

Godmorgon mina partypinglor! 
Haha. 

Idag är min första dag utan skola. Förutom IBS lunchen på lördag så är jag klar nu. Känns galet!
Ska i alla fall firas ikväll med att se 'Dark Shadows' (en ny film av Tim Burton med Johnny Depp = perfect combo!) och Panda Express :) Älskar att Liwi testar Panda en gång och så vips så har hon blivit frälst haha :D
Så innan jag börjar min underbara eftermiddag ska jag försöka få gjort lite grejer. Ska försöka hinna testpacka idag och gå igenom alla mina kvitton. Dessutom måste jag gå tillbaka till T-Mobile OCH ringa tillbaka till Target.com. Båda företagen har tyvärr misslyckats med mina ärenden så jag får gå tillbaka för att försöka fixa det. Inte så roligt... 
Men men, ska nog klara av det också :)
Nu ska jag göra mig i ordning och äta frukost,
men ni får ha det så bra ! <3
Och BTW. Ska försöka få in mer bilder men datorn jag använder tar inte mitt minneskort så det är lite krångligt. >.<

Trailer på Dark Shadows

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej!!



Svara gärna på min läsarfråga om accessoarer, behöver just ditt svar :)



Ha en fin dag / Emmelie

2012-05-22 @ 12:13:09
URL: http://emmelieess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0