15 Maj 2012

Idag är jag mycket piggare! Igår trodde jag att mitt huvud skulle sprängas.. Var som världens tryck i huvudet pga förkylningen.. :(
Men idag är det som sagt bättre, och jag kommer spendera dagen med att gå till DAC lab och få klart min hemsida, åka till stan och fixa med t-mobile och sen hem och baka till kören ikväll :) Förhoppningsvis ska jag kolla på säsongsfinalen av Gossip Girl med Nivonne också ^^
Känns så skönt att få bara få vara nu, inget särskilt planerat egentligen och inte så mycket krav. Det enda som behövs tänkas på är packning. Har typ 6 kilo kvar och massor som ska ner (Y) Men det löser sig. Skickade ju hem lite skor igår och det var inte så farligt dyrt att skicka hem ett så stort paket. :)
Nu blir det frukost och några avsnitt 21 Jump Street :)
Kraam kram <3

Kommentarer
Postat av: ami

vad är 21 jump street för serie? :)

2012-05-17 @ 07:53:08
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Linnéa Findus

21 Jump Street är en serie som gick på 80 talet, med en ung och fin Johnny Depp i huvudkaraktären ^^ Den blev film nu i vår, dock med Channing Tatum och Jonah Hill istället :P

2012-05-17 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0