14 Maj 2012

Slänger iväg ett snabbt inlägg, ska nämligen upp till Albertson's och posta en låda med skooor :)
När jag kommer hem sen blir det att lägga sig i sängen, är fruktansvärt tung i huvudet och har en rinnande näsa :( Kul att vara jätteförkyld sista skolveckan...
I alla fall har precis gjort klart både bild och pianofinal, vilket betyder att jag bara har en sak kvar. Min webdesignsinlämning på onsdag.
Känns jättekonstigt att vara klar typ!!

Och sakta men säkert kryper det svenska livet på mig, kommer kännas jätteknas att handla på ICA, sova i min säng, kunna ta bilen till landet m.m. Har ju varit utan allt det i tio månader snart...
Men men, nu ska jag kila iväg!
Hoppas ni har en riktigt fin dag!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0