13 Maj 2012 - bildeeeeeeeeeeeer! :D

Idag är det ingen vanlig dag för idag har alla som heter Linnéa namnsdag! :))
Så grattis till mig och liwi + alla andra Linneor där ute :)

Tack vare en tidigare usel uppdatering (skyller på krasch av dator + minneskortet inte fungerade i Jennys gamla) så tänkte jag nu bjuda er på en liten bildbomb med massaa bilder jag inte hunnit lägga in på bloggen.
Hoppas ni har haft/får en fin dag! 
Pusssss och kram <3


shooooooeheaven!!!! hela denna raden i endast min storlek och vet ni, jag köpte inte ett enda par!!!
:)))

dolphins :)



bearpaws...

leopardpaws! :)

me and savannah @ indian trading furs show! :)

fick en gratis skiva, scooore

Packa ihop rummet i små väskor... känns riktigt knasigt faktiskt.

my favourite flavour! :)

Min portfolio till drawing. Får tillbaka den imorgon med betyg :)
Var tvungen att spraya varenda bild (självklart gjorde jag det i goood tid, (samma morgon den skulle in))

Fick en Perfect Attendance tshirt på Self Defense :)))

Fick klippa både Jacobs och Ninas hår i torsdags kväll. Jacobs blev dock lite mer drastiskt haha :))

Min rough draft på mitt självporträtt jag har i slutbetyg. Kaos någon? :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0