11 Maj 2012

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller Plupp ett år! :D
Hahah.

Och jag har nöjet att spendera dagen sängliggandes!
Jajemen, förkylningen har tagit bort allt vad energi heter och röst har jag ingen heller så kunde inte gå på genrepet inför mina två körkonserter... känns ju fantastiskt! ((:

Igår fick jag äran att klippa jag Jacobs och Nainais hår. Jacob gick från Bieber till Mayer. Är alltid roligt med förändring! :)

Och stora förändringar är på G nu när sista veckan närmar sig. Sista veckan då vi alla är tillsammans här i SB och flippar ut. Fast jag är glad att alla åker hem. Då är vi ju i alla fall i samma land = mycket roadtrips, lots of fun! :) Ska bli så kul att bli förskånad... Har ju numera x antal skånska hem att invadera, och även Öland, Gotland, Karlstad, Stockholm och sist men inte minst Norrland. Min lilla hotingbo som ska långt bort från mig! :( Det kommer ju inte ta lång tid innan jag kommer ligga och krama min dator... SKYPE is my interwebsfriendforever. Skulle INTE klarat ett år utan det!

Har försökt få ordning på lite saker vi måste ta tag i innan vi får lämna landet. Däribland packning....
JAG FÅR JU INTE PLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!! :(
Tror ni man kan hyra ett ångfartyg? :)
Hahah.

Tänkte faktiskt kliva upp från sängen och dammsuga klart det jag har kvar att dammsuga, samt plocka ordning lite. Det verkar inte spela någon roll hur mycket jag städar undan eller packar ner, har ALLTID massor framme :((
Men men, snart kommer det väl kännas så tomt att jag kommer sakna allt. Kommer bli väldigt knepigt att flytta ut ur mitt rum jag haft i snart 10 månader. Även om det aldrig kännts som mitt hem då jag vetat att det är temporärt så har det på något sätt smygit sig fram att bli något jag lär sakna. Det är ju inte var dag man bor i ett annat land i ca ett år. Brukar ju inte få så långa sommarlov ;)

Woah. Mitt liv genomgår en stor transformation just nu. Men jag har ju klarat av mycket hitills så ska väl ta mig ur den också. Känns ju skönt att inte vara ensam om det i alla fall. :))

Nu ska jag göra det jag skrivit på listan (till skillnad från alltid annars ;))
Ni får ha det så treeeevligt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0