10 Maj 2012

Hej!!!
Äntligen kan jag uppdatera!
Igår fick jag gjort 4 ½ finals! :)
Så nu är jag så gott som klar. Har pianofinal nästa vecka, web design inlämning på söndag och sen diskussion i både drawing och web design.
Verkligen ingenting typ...

Så nu blir det att fokusera 100 % på alla jag har här, gamla som nya. Om två veckor har många utav dem åkt hem :( Och resten kommer med stor chans stanna kvar här...

Mycket som händer trots att skolan har nått sitt slut. Men jag ä inte bitter! Hahah
Jag känner mig ganska glad och lycklig faktiskt. Jag har haft ett fantastiskt år so far, och jag vet att jag har en del minnen för livet kvar att uppleva. Och sen när allt det är över får jag komma hem, hem till min familj och vänner som jag saknat sååå!! Och sova i min alldeles egna säng. :)

Nuuu ska jag sätta mig och försöka få ordning på både Web Design och piano samt äta lite frukost.
Ni får ha det så bra, så SES vi snart! :))
<3



Kommentarer
Postat av: Johanna K

Heja heja! Snart är du klar med skolan :D

2012-05-11 @ 23:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0