1 Maj

Nu är det en månad kvar i USA. Det känns galet.
Idag är det fullt upp. Först blir det Gossip Girl nere på Barranca med Nivonne och sedan blir det att dra till studion med Liwi, Carro och Sofie :) I eftermiddag har jag både Songwriting läxa och Web Design att göra innan kören som slutar 22 ikväll.

Men även om jag har mycket idag så är jag sjukt nöjd med gårdagens prestationer. Först sprang jag 4 varv på 8:57, sedan klarade jag av att göra 30 armhävningar och det skriftliga provet kändes faktiskt helt okej. Så nu är jag så gott som klar med Self Defense i alla fall. Har ju bara själva fighting lektionen kvar, men den kommer spenderas med hälften fight, hälften mat :P 

Nuuu ska jag återgå till att få något av dagens planer gjorda. Efter att ha kollat på ett avsnitt 21 Jump Street vill säga ;)  JOOOHNNY DEEEPP! :DDD
Hahah, ha en bra dag! :)<3
Nöjd tjej :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0