classroom lights and wednesday nights ;)

Jag är i en stor kreativ dimma just nu.
Har så mycket som flyger runt runt runt och vet inte riktigt vad jag ska greppa tag i. 
Har dock kommit fram till en hel del saker vad gäller musik, får ihop massor med bra meningar som verkligen skulle kunna funka. Hoppas bara att jag kan bestämma mig för vilken låda jag vill jobba i! :P 

På framtidsplanen så brinner det just nu! Har så mycket planer att jag inte kommer ha mycket tid till att vara rastlös! hahah :)

Dessutom går det undan med listan "to do before I go home" :) Men mer om det när jag väl kan säga något haha :) Ska försöka ta lite intressanta foton någon dag så att min bror blir nöjd och glad, antingen blir det ju fjortisbilder eller så blir det matbilder... händer dock inte så mycket mer än just det just nu :) 

Sitter på sista lektionen innan helg, efter detta blir det planing på starbucks samt en liten välfortjant beställning från amazon. Pluggade HELA dagen igår! Mellan kl 9 på morgonen och 22 på kvällen! :P 
Ska gå på rast nu, men vi hörs! 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0