There's not much more to say...

När man har gått genom eld och vatten tillsammans,
när livet har prövat en på så många sätt och man ändå står starka tillsammans,
då vet man att det kommer räcka en livstid.
Jag är så otroligt tacksam för de fina vänner som finns i en just nu vårig stad på kallare breddgrader,
och jag är så tacksam för de jag har träffat här. 

Jag kunde inte omgett mig med bättre människor,
tack för att ni gör mitt liv så otroligt roligt att leva,
tack för att ni är det finaste jag har. 

<3

Kommentarer
Postat av: michaela

anledningen till att du har turen att omges med alla dessa underbara människor är för att du är så underbar och drar dom till dig, som bin och honung. du är our queen beeeeee ;)

2012-03-04 @ 23:07:39
URL: http://memichaela.wordpress.com
Postat av: Carolina

Aaaaah!!!! Jag älskar dig sååååå himla mycket, Findus. Trots att du ninjar dörrar och ger mig blåmärken som heter duga. :D <3

2012-03-04 @ 23:36:10
URL: http://acarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0