år är ön - behövde lite svenska bokstäver :)

Ni får ursäkta min extremt dåliga update! 
Min dator kraschade i fredags, och sen dess har jag varken haft tid eller ork att tänka på allt dator relaterat. 
Jag känner att det är dags att slänga min iPod Touch, telefon och dator och införskaffa mig en iPad istället.
Orkar inte med att ALLT krånglar!

I vilket fall; här sitter jag på sista lektionen, om ca 50 h sitter jag på planet som tar mig till Hawaii! :D
Ska bli sa kul att få träffa nya människor, upptäcka ön jag alltid velat åka till och allmänt få åka på äventyr! (annat än det gamla vanliga här då ;))

Så efter den här lektionen ska jag fira att jag har lov med min bok "the hunger games" och B & J :)))
Seriöst, den boken är den bästa jag har läst! Har aldrig någonsin varit så känslomässigt insatt i en bok, jag drömmer till och med om fortsättningen haha! Fast nu har jag bara fyra kapitel kvar... dags att köpa bok två och tre :) Den har för övrigt biopremiär på fredag, så känns bra att ha läst den innan jag ser den på bio. Tror att jättemycket av spänningen jag känner nu (får panik så bra den är) skulle försvunnit om jag hade sett filmen först och vetat vad som händer :P

For övrigt så köpte jag mig en undervattenskamera (för 300 kr) på amazon som jag tänkte ta med, vi har nämligen planer på att göra lite vattenäventyr på Hawaii. Har inte hunnit testa den ordentligt men för det priset och med 12 mpx så får det duga :)

Imorgon blir det att packa och åka till stan for att inforskaffa allt som ännu inte finns hemma (typ ny bikini). Jag är verkligen sååå taggad!!! :D

Nu ska jag se till att få gjort allt jag har i läxa i Web Design så att jag kan njuta till fullo sen !!
Dessutom lär ju uppdateringen bli mycket bättre på 'semestern', då man har massor att blogga om! (fast lite tid haha) 

Pussshej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0