Oväntat avbrott

När jag gick upp imorse hoppades jag att dagen skulle gå extremt fort. Jag är sjukt trött, är fortfarande förkyld och humöret är inte på topp. Förstår ni då hur överlycklig jag blev när det stod att dagens pianolektion var inställd? :)
Sitter nu och försöker vila upp mig så jag orkar med både Songwriting och Self Defense. 

Börjar få tillbaka en hel del inspiration, speciellt när man ser ut över havet en sådan här mulen dag. Det är så sjukt vackert hur mörkgrått vattnet blir, med en del ljusa bitar pga molnen ovanför. Älskar verkligen utsikten vi har på skolan. I vilket fall så blir det nog att börja skriva ner mina tankar. Brukar hjälpa.

Måste också se till att Bill kan komma hit och stänga igen vårt trasig fönster. Jag ligger ju med huvudet precis där kall luft kommer in, så inte konstigt att jag aldrig blir frisk. :P

Hoppas ni har en bra dag!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Via mejl tycker jag ! Min mejl är [email protected]! så släng iväg ett till mig :)

2012-02-29 @ 10:54:44
URL: http://emmelieess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0