När allt går fel...

Har en riktigt dålig dag idag!
Allt går verkligen helt fel idag, så jag längtar mest efter att få lägga mig under täcket och gömma mig för världen. Men men, får väl ta min brors råd och inte låta en så solig & fin dag gå till spillo.
Det var tänkt att jag skulle göra semlor idag, men alla är ju inne i en nyttig period nu, så det får bli om några veckor istället.

Förhoppningsvis kan den här dagen försvinna snabbt,
är verkligen så stressad för att det känns som att ingenting ligger på plats,
känns som att jag lär krascha snart.
Som tur är ska jag iväg till Nina & Yvonne nu och se på lìte Gossip Girl,
brukar alltid pigga upp :)

Kraaam

Lite bilder på maten vi gjorde förra veckan :)


Räkwok med sparris :)

Fläskotletter med rotfrukter & bearnaise :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0