Future This.



Idag blir det att jobba på ett av mina små projekt inför våren.
Dessutom har jag och Micha beslutat att börja om med vårat matexperiment,
vi lyckades inte så bra i helgen xD
Har lite filmklipp från i lördags på min kamera, måste bara klippa ihop den :)
Vi hade det så roligt och mysigt!
Och vi lyckades lära amerikanarna säga "Hej, jag heter...." och "Hejdå" :)

Igår fyllde bästa vän hela sjutton år, så nu är hon inte långt från vuxenlivet!
:D GRATTIS IGEN :)

Nu börjar jag närma mig 100 dagar kvar så ska verkligen försöka börja fundera på dels vad som händer när jag kommer hem, vad ska jag ska göra innan dess och framför allt HUR jag ska komma hem med allt! HAHA
:D

Ska återgå till plugg, så ni får ha en fin kväll (kl är väl typ 9 hemma nu :))
Pusss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0