Dags for nya tag

Efter en riktigt tuff vecka, speciellt psykiskt, ar det dags att borja fa ordning pa saker och ting. 
Behover till IKEA i helgen sa jag kan lamna tillbaka ett par lampor, ska till kyrkan pa sondag, och maste gora mina Drawing laxor. Dessutom ar min rost helt kass for tillfallet sa jag far verkligen se till att vila upp den, har uppsjungning pa onsdag! :S

Ska dock borja min helg (endast 3 h kvar) med att se pa Vampire Diaries med Carolina.  Imorgon blir det att fortsatta pa mitt hemliga projekt och plana SPRING BREAK PLANS. 
Niwon, B1 & B2 har stora planer haha :D  

Men vi hors lite senare, ska verkligen se om man inte kan fixa mobilblogg snart... Maste ju finnas nagot till android eller? 
Aja, bye samsung, hello iPhone nar jag kommer hem! :o
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0