29 Februari 2012

Igår blev jag officiellt Gudmor till Maximilian. Det firade jag med mandeltårtan jag köpt på IKEA för ett tag sen! :) Ska bli så kul att få komma hem och träffa honom. 
Och förhoppningsvis hinner jag träffa farfar också...

Är fortfarande sjuk. Går liksom runt både hängig, trött och lite småstressad nu för tiden. Vill så mycket!

Jag blev dock överraskad när det kom hem ett brev från skolan igår. Trodde att det förmodligen var att dem ville ha pengar från mitt sjukhusbesök i december, eller något annat negativt.
Så började jag läsa det, och där stod:
Dear Linnea F., CONGRATULATIONS!

Tydligen så har mina betyg förra terminen räckt så långt att jag kommer få ett certifikat på att jag är 'duktig i skolan' typ. Trodde inte mina ögon! Det känns så bra, och jag blev taggad att klara denna terminen minst lika bra. 

Vad gäller framtiden så har jag en del planer som går runt runt i huvudet. Får se vad jag väljer. Men det känns som att det blir för mycket att tänka på nu, det går inte att säga till mig njut av sista tiden men se till att du har koll på allt framöver också. Då slår det slint i skallen på mig. Jag vill ju göra alldeles för mycket. :P

Ni får ha en bra kväll, så ska jag ta och kila till skolan!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött mos syrran :)!!!!!

2012-03-06 @ 19:56:17
Postat av: Anonym

Gött mos syrran :)!!!!!

2012-03-06 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0