21 timmar utan sömn

Igår var RedBull min bästa vän.
Jag gick upp tidigt då jag börjar skolan redan 8.30 och med endast halvtimmas raster (förutom innan sista lektionen, Web Design, då har jag en timmas rast) så slutar jag kl 22.
Någon ordentlig lunch hinns inte med förrän innan 17 alltså
Förra veckan var det bara massor med information på Web Design så jag höll på att somna,
därav drack jag min första RedBull.
Den andra fick bli strax innan 00, då det var dags att ringa support.
Inte förrän efter klockan slagit 03 fick jag gå och lägga mig.

Idag är jag trött.

Men jag är glad att jag höll mig uppe igår för nu har jag en fungerande dator!
Jag fick också tillbaka min mobil igår, så nu är jag kontaktbar igen :)
Kändes som att leva på stenåldern utan mobil & dator, i alla fall för mina vänner som fick panik på att de inte kunde nå mig :P

Nu ska jag käka mig en stooooor frukost,
och sen blir det att lägga sig ute och sola.
:)

Pusss




Jag och Michaaa: Extremt vackra morgonflickor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0