SnowGraaaay

Hehe... 
Nu är det så här.
Jag kanske har beställt ett par skor... eller två. 
Men om det nu är så, så är det dem sista.
Förutom ett par nya vita converse...

Jag vet, jag är hopplös.
Haha! :)
Dagen är bra, jag är lite småstressad över allt, börjar känna att det närmar sig hemfärd (åh vad jag saknar er därhemma!) och det finns inte riktigt tid till allt... so little time, so much to do!

På onsdag kommer min resväska, så då ska jag börja plocka ner resten av rummet. (känns onödigt att ha framme allt liksom :P) Dessutom ska det bli kul att se hur jag ska få plats med allt :)))
Sedan får vi se vad det blir av Disney Land, Universal, San Diego m.m.
Känns nästan som att det inte kommer bli av :PP Men det gör inget för då får jag ju se till att åka tillbaka någon gång! :)

För övrigt så hade vi vårt första framträdande som SnowGray igår (Jag, Nanna och Liwi spelar tillsammans =)) och det gick väl... bra? :) Jag & Liwi skrev den låten till min Songwriting klass, och jag tycker resultatet blev bra (: 
Ni kan se det nedan:
Idag ska jag förhoppningsvis surfa igen, då med Anna (of course :)) och så ska vi se om Nivonne kan lyckas stå på brädan :) 
Sedan blir det att få ordning på saker, typ som min vocal tech läxa xD
Har dock lyckats med massor av roliga saker denna veckan! 
(Äntligen helt FÄRDIG med allt vad gäller läkaren efter 4 månader... !!)
Ska fortsätta vara produktiv och njuta av att vara här,
snart så byter jag ju ut sandstrand, solstrålar och hav mot regn, kyligare klimat och gräs. Men värmen från mina nära & kära ska nog räcka för att jag inte ska förfrysa haha :)

Nu ska jag kila och äta frukost! Vi höres snaaart ! :) 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åhh va fint du sjunger Linnéa ! inte visste jag att du hade en sån talang ! Gudars! Vi får ta duett nästa gång vi ses ;) <3

2012-04-22 @ 16:15:02
URL: http://emmelieess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0