Jättesämst tjej

ska lägga upp ett inlägg efter år och dagar.

Uppdatering dååårååva;
alldeles för mycket ska hända på en och samma gång och jag hänger som vanligt inte med,
men det ska säkert gå att ordna. 
Håller på att städa i ordning mitt rum och tänkte samtidigt börja packa min väska inför hemresan (50 daaaagar!)
Varför undrar ni?
Jo, jag har alldeles för mycket grejer och tänkte börja plocka ihop det jag inte använder samt det jag inte behöver förrän jag är hemma igen. Känns onödigt att ha ett jättestökigt rum Heeeelt utan anledning!!
Nu ska jag laga mat, åka till stan och planera livet. Ja, för livet ville ju inte ta det lugnt med mig! 
Nu ska alla beslut lämnas in, helst på papper så jag aldrig kan ångra mig, och till råga på allt så dras jag åt 85 olika hörn i ett fyrkantingt rum... Det ni!

Och så lite om varför jag säger så här nu då,
längtar hem till Sverige, mycket för att jag inte har något riktigt 'hem' här, våran lägenhet är kaos, vi har myror i köket, folk gör inte vad dem ska och stämningen är allmänt tryckt. Så jag pallar liksom inte mer. 
Men då kommer ju mitt andra problem, när jag väl lämnar här så LÄMNAR jag ju faktiskt att vara här. WTF??!?! Det här har ju varit mitt liv i 10 månader när jag är på väg hem, och så ska jag LÄMNA det? 
Kommer ju inte bo rätt över gatan från folk längre, utan det kommer ju bli att få fara runt i hela sverige!!!

Men men, det finns en charm med det också. 
Som sagt, människor kommer, människor går men riktig vänskap är den som består! :)
Aaaaah så puss på alla mina älsklingar!!!

Och ha en bra dag! :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0