Invertical solutions

Hahah, ingen aning vad det kom ifrån,
men antar att jag är på kreativt humör.
Vill fan bara skriva den där låten som får min lärare att tappa hakan (håret?) och trilla av stolen,
men om jag nu bara ska få NÄSTAN full pott på grejer så lär jag få ligga i med femton växlar extra.
Förhoppningsvis blir morgondagen riktigt bra så jag får gjort det som behövs.
Har för övrigt börjat planera rätt mycket inför hemresan så är faktiskt i full gång med att fixa det sista + packa. Jag har redan packat första väskan, den ligger just nu på 19,8 :))) 

Gosh, är så fruktansvärt fullkomligt överallt hela tiden känns det som. 
Finns så mycket jag vill, så mycket jag inte vill, så mycket jag borde och så mycket jag inte borde att det får mig att tänka på allt möjligt hela tiden. 

Ska nu börja nästa lektion så måste kila.
Web Design.
Fruktansvärt tråkigt.
Men jag överlever säkert :)

Kommer hem om ca 1056 h. Som en ny människa.
Känns så bra att jag börjar inse vad som faktiskt är jag.

Ska trycka i mig ett antal redbull så jag orkar hålla mig vaken på lektionen.
Seee yaaa ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0