Glad Valborg!

Jag förmodar att många av er precis kommit hem från Cortégen och är på väg att knyta på er skorna och dra ut och festa? 
Själv så ska jag ha min första final idag! WOHOO!

Inatt så sov jag väldigt dåligt. Börjar verkligen känna av att allt börjar närma sig slutet och att jag faktiskt snart kommer gå på svensk mark. Det var ju så sjuuuukt längesen! Kommer kännas väldigt konstigt att inte ha Carolina närmre mig än 90 mil typ... Just nu sover vi ju i samma rum! 
Dessutom har ju lägenheten (trots alla fruktansvärda myrinvasioner med mera) varit mitt hem de senaste månaderna så det kommer kännas konstigt att aldrig sätta min fot just här igen...

Men men det ska bli väldigt skönt att få komma hem till allt jag tycker om där hemma :) 
Som sagt, jag tror ju verkligen på att livet ger dig utmaningar hela tiden så jag lär ju inte vila länge hemma innan jag åker ut på äventyr igen haha. 

Nu har mitt bloggande varit sämre så då är det dags att vrida upp nivån på inlägg igen haha. Kom precis underfund med hur tidsinställning på inlägg funkar på blogg.se så tänkte börja använda den de dagar då jag inte kan blogga. 
Så nu lär det väl fyllas med inlägg hela sista tiden antar jag. 

Nu blir det frukost,
xo
Det här var vad jag spenderade min söndag med... Så fort finalsweek kommer får ni se vad det är för projekt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0