:(((((((((((((

Blir så förtvivlad när min röst går sönder.
Har varit trasig (förkylningen har satt isgrepp så att säga...) sen i februari och det blir inte bättre. Idag på College Choir kändes det som att rösten sprack och jag kunde inte kontrollera den, så det kommer ju kännas härligt imorgon!
Tur att jag inte behöver uppträda på vocal eller songwriting iaf.

Men ååh, jag behöver verkligen inte detta nu.
Sitter och har lite smått ångest över Self Defense nästa vecka, vi ska ha written final och vi får inte ens reda på vad vi ska plugga på (det är på allt, hela terminen). Dessutom kommer jag inte klara running test heller (fyra varv runt stadion på mindre än 10 min) för jag har ju som sagt varit sjuk i månader nu och jag har försökt springa trots det men det leder bara till att jag får ont i hjärtat... 
Vill hem så att jag en gång för alla kan bli frisk.

Det börjar ju som sagt dra ihop sig och det finns en del pusselbitar som ännu inte ligger på plats, vilket gör det lite stressigt. Har fortfarande inte fått kontakt med företaget som inte har skickat ut min beställning än eller fått mitt starbucks guldkort (jääääätteviktigt, ;)) med mera. Så nu måste det börja hända saker!!
Dock så får jag ju min resväska imorgon (Ska bli skönt att kunna få se exakt hur jag ska få plats med allt... som om det kommer gå! hahaha) och förhoppningsvis kommer jag så långt med Web Design att den stressen släpper. 

Men det tar vi imorgon.
Nu funderar jag på att baka scones och luta mig tillbaka med en bok & vila rösten (Vuxenpoäng?? :)).

Vi hörs imorgon! <3
Vacker tjej... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0