Det vankas läxor!

Jag spenderade större delen idag på Santa Barbara Museum of Art med Liwi. Först gick vi runt och tittade på utställningen, sen blev det att måla av en bild där inne.
Efter många om och men i att hitta ett nytt café beslöt vi oss för att slå oss ner på Starbucks och ta en välförtjänt fika (haha) efteråt. Vi pratade om lite av allt och jag är verkligen så glad att jag har träffat henne!
Vi ska fortsätta hjälpa varandra genom de sista veckorna nu, så ikväll blir det planing, men medan hon gick ut en promenad passade jag på att låna datorn och öva vocal techniques samt skriva bilduppgift.
Kan ju göra två saker på en gång haha ;D (Eller??)
Kaaanske lite facebook där emellan, men det är väl det som är att plugga på 2000 talet? :)
Nu ska jag återgå till att vara duktig.
Ha en riktigt fiin dag idag! :)
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0