Äntligen!

Så mina kära vänner,
nu har mina kamera äntligen anlänt!! :)

Jag har ju lovat att uppdatera bloggen så från och med imorgon ska jag vara duktig på't. 

Då ska jag och Linnea nämligen iväg på pedikyr! hahahah
Efter att jag haft min lektion då (är den enda i gänget som har lektion på fredagar <.<).
Men det ska bli skönt med helg efter mitt anfall av sjukdom !!
Börjar dock bli bättre så ser en liten ljusglimt nu för tiden.

Och idag fick jag ju som sagt min efterlängtade Canon G12, som tar otroliga bilder!

Hörs imorgon,
xoxo

Linnéa/Findus

Är så sjukt nöjd med kameran, alltså färgerna blir klockrena!


Roomie #1; Carolina a.k.a Carro / Dragonfly Killer


From the left; Roomie #2; Rebecca a.k.a. Rebecca Blaack
Roomie #3; Jacob a.k.a. Jacobs.


Idag var en braaaaaaaaaaaaaaaa dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0