Tjena Sverige, hur är läget?

Så här har Novemburr sett ut hitills;
sjukt nöjd med denna bilden! fångade verkligen fågeln perfekt :D

den asgoda kyckling, äpple och getostsalladen jag äter på Nordstroms !

här har vi Kiwi, som testar livet som seende. Hon upptäckte nu när hon fick ha på sig mina glasögon att det är dags för henne att fixa egna. Hon får låna mina nu när jag ändå har linser, men sen i Sverige blir det ändring på't.

Bron mellan East and West Campus.

ser sagolikt ut.


Ska tilläggas att det faktiskt ser mycket varmare ut än vad det är. Riktigt kyliga vindar gör att jag till och med införskaffat mig ett par vantar nu. (Hade aldrig drömt om att gå i vantar när det ser ut så här haha! Men nu är man så van vid att det är sommarväder 24/7 så det är faktiskt kallt :( )

KRAM KRAM <3

ps. älskar min kamera så sjuuuuuuuuukt mycket!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0