Nintendo Wii

Jag har införskaffat mig ett Nintendo Wii!!
Självklart är det schwart och fint :) 

Definitivt värt att vänta med att köpa tills jag kom hit,
dels för att det är billigare (och spelen kommer ut tidigare), dels för att vi har väldans nytta av det här. 
Jag, Carolina och Yvonne är redan veteraner vid kontrollerna ;)

Jag fick idag min andra kontroll så det tidigare dansspelet utbyttes idag mot en tennismatch, en golfmatch och lite bowling. Dock älskar vi alla tre Just Dance 2, så det spelar vi nästan varje dag.
Sjukt bra träning, har träningsvärk efter några låtar, men det är så grymt roligt så det gör inget! :D

Vad gäller min beställning så har jag beställt på Amazon.com.
Först var jag väldigt tveksam till det,
känner ju mig inte särskilt bekväm med att handla på internet,
men hitills har jag bara varit nöjd.
Fick ju Nintendo Wii Bundle, Just Dance, en laddningsdocka för två kontroller (kände att det blir lite mer miljövänligt :)) och andra kontrollen från fyra olika ställen men alla fyra verkar fungera bra. 

Här kommer lite bilder på denna händelse;
(och det kommer förmodligen upp en film om spelandet om ett tag)


Wiiiiiie, äntligen är mitt Wii här! :D

Såg till att ta kort på hela uppackningen så jag kan packa ner det likadant sen när jag ska hem :) (Ja, det med fotograferingen har jag tagit efter dig, bror!)

Det är Schwaaaaaaaaaaart och fint! :O

Självaste konsolen har varit i fler stater än jag! (än så länge ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0