senare. snart. strax.

Jag ska krypa ner och sova nu hade jag tänkt,
har mycket att se fram emot nu.
Men är jättenervös för imorgon.
Får reda på mitt betyg på matte nationella och eftersom att jag riskerar IG så är det jätteviktigt att det gick bra.
Ska försöka sova i natt så jag kan klara av imorgon.
Sen har jag UN Roleplay kvar.
Och en spanska läxa...
Men tror inte jag behöver göra den.

Eller så gör jag den imorgon bara för att.
Och så UN Roleplay på onsdag.
Sen är jag färdig.
Färdig.

Trodde aldrig den dagen skulle komma,
känns helt sjukt.
Speciellt eftersom jag varit med det jag varit med om.
Nu ska jag som sagt sova,
och hoppas på att kunna sova ordentligt imorgon natt också,
med ett lättat hjärta.
Inte ett tungt och förtvivlat.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0