In i det sista.

Nu är jag snart klar. 

Har sovit dåligt de senaste tre dagarna (gått och lagt mig runt 12, gått upp 6/6.30).
Fick skrivet på min philosophy uppsats igår = mindre att göra till helgen.
Och min spanska pjäs ska jag ha idag, jag har lyckats memorera texten.
Så till helgen (min sista helg med plugg) så har jag två uppsatser att göra klart och ett lite större arbete att göra klart.
Samt om jag hinner (och behöver) göra min spanska läxa samt kolla upp lite inför UN Roleplay.
På onsdag nästa vecka då är jag klar.

För alltid.
Känns helt sjukt.
Det kommer kännas så tomt.
Men samtidigt väldigt skönt,
för just nu stressar jag sönder.

Jag hoppas och ber att jag klarar mitt Matte C Nationella.
Vill verkligen inte gå ut med IG i något betyg.

Snart klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0