Det väntar runt hörnet !

Hahahah.
Känner verkligen att jag tagit ut mina krafter till max,
för nu har tröttheten slagit till ordentligt. 

Väntar med glädje på studenten,
men först ska jag ha två riktigt roliga veckor då jag får chans att andas och umgås med folk jag inte hunnit träffa.
Först ut blir en Jönköping helg med mina galna vänner Johan & Jacob.
Får se hur det går att överleva en helg med dessa,
men det går nog bra :)

Balen är om en vecka,
och innan dess ska jag ha hunnit se x - antal Star Wars filmer med Victor & Elias,
samt gå på två studenter - Johannas och Rebeckas :)
Kommer förhoppningsvis bli en riktigt fartfylld vecka,
så hinner jag sen ladda upp inför min egen student.

Snart där,
känns galeeet!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0