days, days, daze.

Har så fruktansvärt mycket att planera och fixa med nu.
Två av mina närmsta vänner tar studenten imorgon = bilkörning, presentköp, attendance samt pengar till krogen.

Sedan har jag one million saker till att göra nu nu NU.
Trodde fan det skulle bli lugnt nu när mina betyg var satta.
Fick se dem idag. 
Alla utom projektarbetet.

Är stolt som fan,
men vad gör det när det ändå inte räknas?

Min bal kommer för övrigt bli riktigt jävla failad,
och jag kommer se så jävla hemsk ut på min student.
Har inte ens fixat allt.

Aja, kan jag få ihop lite tid att boka ambassad och flygbiljett så får jag väl vara nöjd att jag i alla fall snart kommer till USA.
Snart kommer jag se människor röra på sig utan att uppfatta vad de gör.
Days come, days go, daze stays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0