Tessdag

Igår var en Tessdag.
En sån där dag då jag och Tess umgås på stan större delen av dagen,
med en kort sov paus hemma på eftermiddagen :)

Först åt vi frukost bestående av blåbärspannkakor & frukt samt blåbärsbagel. 
Underbart gott, trots att pannkakorna liknade wettex trasor i mitten xD
Sedan knallade vi runt på stan och jag fick köpt en jättemysig övertröja (som en poncho typ), en snygg indian inspirerad tröja och mitt, ehrm, sjuttonde par skor.... :D :D :D
Vi gick förbi den absolut största hund jag sett! Dessutom hade den ett bjällerhalsband som gjorde att den påminde något om en ren... fast hund.
DET DU, CHARLSON! ;D


Efter det och lite julklappsinhandling så var det dags att åka hem och vila upp sig innan vi drog till stan igen och åt god italiensk mat på restaurangen Aldo's :)
Vi båda tog en sallad med skuren Sirloin Steak till :) Fruktansvärt goottt :D
Har på mig ponchotröjan här :)


Efter det träffade vi på Daniel, Jacob och hans föräldrar som satt och åt middag på den godaste restaurangen i stan (om du söker stek & potatismos, vill säga).
Vi tog med oss pojkarna på bio, New Year's Eve. 
Jag gillade verkligen den filmen även om 80 % bestod av cheesy stories med happy endings - all hollywood style. Ibland behöver man se sånt också, och den gav en faktiskt en känsla av hopp; nästa år ska bli det bästa någonsin. 
;)

Ska återgå till sista städningen, Gossip Girl och sen julklappsinslagning :D

Pusshaj <3

Kommentarer
Postat av: carolina

Det var ju den där vovven som jag såg på Paseo Noevo med Jacob och Nina! :D

2011-12-29 @ 18:48:22
URL: http://acarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0