Shoppingdag med Tess! :D

Igår så bestod min morgon utav att tvätta och städa,
men min eftermiddag blev en mysig dag på stan med Tess. 
Vi fick handlat en hel del, så kvällen avslutades med en nyinköpt julfilm,
lite grönsaksdipp och en drink :)

Käk på Kahuna Grill :)

Kändes bra att börja mathandlingen med en full kundvagn ;)

Kan ju säga att vi fick vinka till oss en taxi och få hjälp att lasta in allt det här. Men nu är i alla fall kylen full :D

Bäddade min säng när jag kom hem. Köpte ju nya påslakan på IKEA och det var som svenskaa!! Överlycklig tjej! Annars får man ju bara ett under och ett överlakan som täcke/påslakan... xD Detta ska lätt med hem sen! :D
Annars tycker jag mitt rum är extremt städat :D
Sen måste jag tipsa om det bästa jag köpt till lägenheten (tror jag). POTATISSKALAREN ÄR KUUUUUNG! 
Inget mer trycka så man får röda märken på fingrarna utan du 'klappar' bara moroten med potatiskalaren och skalet flyyyger! ÄNNU LYCKLIGARE TJEJ! :D (också införskaffad på IKEA - tror det är IKEA 365)

Idag ska vi åka iväg till Mesa (ca 10 min härifrån) och åka både till posten samt inhandla lite saker jag inte fick gjort igår. Förhoppningsvis så kan vi åka vägen om downtown sen och käka sjukt god lunch på Nordstroms. ^^ 
Sedan blir det att hjälpas åt med lägenheterna - vi ska dammsuga och damma osv. :)
Nu ska jag äta lite och städa badrumsskåpen,
Pusshaaaaj! :O

ps. åhhh jag skulle bädda iordning sängarna tills familjen kommer hit. vad tror ni jag ser vid Jennys säng? MYROOOOOOR!!!!! :O tror dock jag hittat deras 'hemliga ingång' så nu blir det till å hämta den trevliga lilla doftsprayen... MUAHAHHAHAH! :O ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0