Re:wind Decemburr

Ett utav de bästa inköpen här - en pyjamas + hood från victoria's secret. Är helt sååååld! :O


Fick äntligen tvättat Rasmus! :D

Lyckades faktiskt få honom 'back to normal'.

Ja, detta är då sen jag tog blodprov. Märket efter sprutan är den lilla pricken strax ovanför det röda. Det som ser ut som jag blivit misshandlad? Jo - avrivet plåster :(

Dagens utsikt, från terassen :) Klockan är typ 11 am, så det är lite mulet idag :P

Packade upp mina ny kuddar, tänkte byta ut den gamla (lila med blommönster). Dem är lite fler och liiite större :)
Det här var lite av det julpynt jag köpte igår. Ville ha lite 'gran' här i alla fall :P Man får inte ha granar inomhus här. :P

Hängde upp krokar i hallen (väldigt smidiga eftersom de inte ger några märken. Man får inte spika upp något här.) Min lilla Starbucksren får hänga här tills jag hittat något bättre ställe ^^

Även dessa är uppsatta med såna "klisterkrokar" :)

Nästomte. Gissa vem som skickade hit den? :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är då för duktig, Findus. Som tvättar Rasmus så ren och fin. Nu får han äntligen kärlek igen efter den stora incidenten för ett tag sen. :D



Och du har gjort det så himla fint i våran lägenhet. Önskar att jag hade kunat vara där och sett. :) <3

2011-12-18 @ 21:42:26
URL: http://acarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0