Mmm, lussebulle och julgran!

Har precis sett The Polar Express med Tess!
Så himla fin film! Det hela avslutas med lussebullar, julmusik och ljuset från min lilla nyinköpta julgran!
Hittade en liten plastgran för 6 dollar med inbyggda ljus, och den är verkligen pricken över i. 

Idag har jag lyckats bli så klar med städning att jag endast har lite papper på köksbordet kvar typ :D
Så imorgon ska jag och Tess städa varandras lägenheter! :) 
Ska bli skönt att äntligen bli klar.

Hade tänkt börja plugga körkortsteori snart, vill ta ett amerikanskt körkort. 
Om inte annat bara för sakens skull ! :)
Dessutom måste man ju börja tänka på julmat och julklappar,
ska ju fira både 24, 25 och 26. 
Men bästa firandet kommer bli den 26 för då kommer min familj hit som jag saknar sååååååå.
Nästa år ska LÄTT bli en jul hemma, utan tvekan. 

Saknar er, speciellt nu i juletider. Det är något som saknas när man är ett halvt jordklot ifrån er.
Satt och tittade i min lägenhet och på hur mycket jag faktiskt hunnit med att få den ren och fin och julpyntad. Och så glömde jag för ett ögonblick att jag var i USA. Det kändes som om jag kunde gå ut i kylan och vandra hem till er. Eller ta bussen in till stan. Men så slår det mig att jag inte har en dunjacka här. Eller vinterstövlar. Eller Kaviar, makrill i tomatsås eller en julskinka klar i kylen. Dessutom så blir det inga julklappsbyten bestående av julgodis, julmust, paket och en massa skratt. Eller bestående av en kaffe och trevligt sällskap.

Fick dock inhandlat mer pepparkakor och en ÖVERASSKNING till mor & far (mot brors samtycke).
SKA BLI SÅ SJUKT ROLIGT ATT FÅ VISA ER HUR JAG HAR DET HÄR! :D<3

Nu ska jag återgå till Tess & nattsnack. 
Sedan blir det att sova, förhoppningsvis ostört i natt :)
Bästa köpet, efter min potatisskalare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0