Julsång på stan = Latino? :O

Så den här dagen bestod utav att jag, Nanna och hennes syster Bella gick ner på stan och sjöng diverse julsånger (både på svenska och engelska). Vi försökte oss på tyska, ungerska, spanska och någon norsk också men efter några försök så beslöt vi oss för att hålla oss till de vi kunde bäst :)

Vi fick mycket bra kritik även om det var en man som höll för öronen xD Inte nog med att vi fick ihop några slantar, vi kommer dessutom bli publicerade i den latinamerikanska tidning Santa Barbara Latino!!! Hur kul är inte det? :D
Förhoppningsvis kommer artikeln upp här på onsdag; http://sblatino.com/ så ni kan se :) Om ni nu vill göra det xD

Det är bara 8 dagar kvar tills julafton och jag går i funderingar över vad man kan göra för att få mer julstämning. Jag har faktiskt inhandlat lite julgrejer idag, får hoppas att de gör sitt.

Min lista som har stressat mig på sistone börjar bli allt kortare för jag får gjort grejer vilket känns sjukt bra! Vill ju kunna njuta av att jag är ledig också! :)
Nu bor jag själv i lägenheten, när jag kom hade jacob tömt den på grejer. Det känns så sjukt tomt. 
Det känns att tre fjärdedelar är borta, för väggarna är vita, inga grejer står framme och det är allmänt städat här. Vet inte riktigt vad man ska känna.
Jaja, det är väl en bra erfarenhet att få testa på att bo helt själv.

Längtar så otroligt mycket efter min familj, ska bli grymt kul när de kommer hit!!! :)

Pussss och kram <3
Vi (och våra röster) behövde en kaffepaus ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0