BULLSHIT AND FINALS

Blir man inte så fruktansvärt trött på att det fortfarande existerar människor som är ute efter att såra?
Om man nu är så trasig att man inte ens kan låta bli att sprida rykten om oskyldiga människor så bör man verkligen inte vara ett halvt jordklot från sin familj, vänner och framför allt psykolog/hjälp.

Fick precis höra ett så absurt rykte - fy fan vad vissa människor är vidriga! 

Det är tur att jag har bättre saker för mig än att ta åt mig,
men var bara tvungen att skriva;
TA INGEN SKIT FRÅN NÅGON, ni är värda så mycket mer <3
I alla fall, 
sitter här och ska egentligen plugga inför finals imorgon.
Har både vocal techniques och music history of rock and pop final imorgon.
History är jag väl inte jätteorolig för, vi har liksom open notes.
Men däremot så ska jag sjunga en tysk låt "An Die Musik", och det pallar jag inte.

PÅ TAL OM TYSKA
så har jag gjort min halvtyska vän Yvonne mycket glad idag,
då jag överraskade henne med en julstrumpa fylld med choklad - det är nämligen St Nikolaus Tag idag! :)
Efter att hon kramat chokladen mjuk så var det dags att köra dagens Just Dance pass :)
Bara för att "få lov" att äta upp den sen. (Hon byggde chokladtorn istället.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0