Oh dear!

Nu åker jag snart,
och det är väldigt väldigt svårt att lämna folk här,
samtidigt som det ska bli en sån otroligt rolig upplevelse.
Känns bra att i alla fall få stöd från de runt omkring mig.
Jag ska verkligen försöka blogga här, lägga ner tid på att uppdatera er där hemma om vad som händer.
Jag vill väldigt gärna att det här kan bli våran kommunikationskanal! :D
ni vet, jag skriver vad som händer "over there", ni kommenterar vad som händer hemma !

Jag kommer sakna er så otrooooligt mycket,
så jag kommer vilja veta allt! :)

Och ni som vill kan ju adda mig på Skype; heter linneafindus :)

Just nu är jag inne i en väldigt hektisk period då jag idag ska hinna packa allt innan kvällen :P
Men det löser väl sig. 
Och sen ska jag fara iväg.
För att sedan komma hem.
Till er.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0